Tuesday February 19, 2019

Pravila oživljanja

Pravila oživljanja

V društvu DTI poznamo 4 vrste pravil oživljanja:

  1. Respawn točka
  2. Italijanski način
  3. Oživljanje z bolničarjem
  4. Oživljanje z bolničarje z uporabo diagnostične tabele

Zadetki
Direktni zadetek v katerikoli del telesa prestavlja eliminacijo. To vključuje zadetke v repliko, obleko, zaščitno opremo ali katerikoli kos opreme, ki je obešena ali pritrjena na igralčevo telo. Odboji, tako slučajni kot namerni, ne štejejo za zadetek. Streli skozi travo, listje, podrast ali streli, ki prebijejo izbrano kritje se štejejo kot zadetki in eliminacija igralca. Zadetek s strani soigralcev v ekipi se obravnava enako kot zadetek s strani nasprotne ekipe ali igralca. Zadeti igralec potrdi svojo eliminacijo z glasnim klicem ''ZADET'', ''MRTEV'' ali ''VEN'' (''HIT'', ''DEAD'', ''OUT''). Izločeni igralec deluje v skladu s pravili veljavnega pravila oživljanja. V kolikor ta pred spopadom ni določen je v veljavi pravilo oživljanja z bolničarjem (točka 3).

 

Poziv k predaji
Kadar imamo nasprotnika, »NA MUHI«, in je od nas oddaljen le kakšen meter, ga lahko pozovemo k predaji (»Predaj se« ali Mrtev si«), namesto da streljamo iz neposredne bližine. Igralec se lahko odzove z dvigom rok in priznanjem zadetka. Pravila eliminacije so enaka kot ob zadetku. Če se igralec odzove kako drugače (obrne cev replike proti strelcu ipd.), se lahko strelja iz neposredne bližine.

 

Tihi zadetek
Kadar se igralec nasprotniku tako približa, da se ga lahko dotakne, ga lahko eliminira z dotikom in pozivom »Mrtev si«. V tem primeru, pa izločeni igralec ne oznanja glasno »ZADET« ali »MRTEV« temveč, le dvigne roke in tiho odide iz igre.

Pravilo neprebojnega jopiča
V primeru, da igralci nosijo neprebojni jopič (pravi ali repliko) se čas oživljanja skrajša za polovico. Neprebojni jopič mora vsebovati kevlarske vložke in/ali neprebojno ploščo oz. repliko le -teh.

 

1) Oživljanje z respawn točko:
Zadeti igralec se umakne na posebej označeno točko na terenu. Točka je bavadno označena z zastavico ali kakšnim posebnim predmetom. Tam počaka določen čas, ki je določen za oživitev in se nato vrne v igro. Če je respawn točka zasedena, ali pod nasprotnikovim ognjem, le ta ni uporabna in se na njej ni moč oživeti. Izločeni igralci počakajo poleg točke, na konec igre.

 

2) Italjanski način:
Izločeni igralec počaka na konec igre. Oživljanja ni.

 

3) Oživljanje z bolničarjem:
Bolničar je določen igralec označen z rdečim križem na roki ali čeladi. Ko se izločeni igralec dotakne bolničarja (ali obratno) začne teči čas po katerem se lahko izločeni igralec vrne v igro. Izločeni igralci ne smejo streljati, gibljejo pa se lahko le v bližini bolničarja, ali pa čakajo na mestu, ki ga določi bolničar. Na igralce, ki čakajo na ponoven vstop v igro nasprotnik lahko strelja. Če jih nasprotnik zadane, se morajo zopet dotakniti bolničarja in ponoviti celoten postopek. Izločeni igralci torej še naprej sodelujejo v igri, le da ne morejo streljati ali samostojno napredovati. Če je zadet bolničar, zanj veljajo enaka pravila. Torej, še vedno lahko oživlja, ne more pa streljati.

4) Oživljanje z bolničarjem z uporabo diagnostične tabele
V kolikor ni drugače navedeno v specifičnih navodilih, oživljanje poteka tako:

  • Igralec je zadet; nadene odsevnik ter kliče medica. Tu je realizem zaželen ;)
  • Katerikoli soborec mora ranjenca stabilizirati v manj kot 10 minutah, ko to stori, ranjenec pospravi odsevnik ter čaka medicinca
  • Medicinec ima 10 minut časa, da doseže ranjenca
  • Ko ga doseže, ga diagnosticira tako, da vzame naslednjo številko po vrstnem redu, ki jo potem tudi prekriža
  • Ko postavi diagnozo, oskrbi rano s povoji, ki jih priskrbi organizator
  • Po izteku časa za okrevanje igralec pospravi povoje ter jih v bazi zavrže v smeti

Medicinec
Medic je opremljen s povoji ter medicinskimi diagnostičnimi kartončki. Ko je medicinec ranjen, se upošteva kot navaden vojak. Oskrbeti ga mora drug medicinec. V primeru, da drugega medicinca ni, lahko poveljnik enote vzpostavi zvezo s poveljstvom in na podlagi diagnosticiranja se lahko medicinec oskrbi sam. Brez povezave s poveljstvom v nasprotnem primeru medicinec umre, če ga pravočasno ne doseže drug medicinec.

Diagnosticiranje rane
Vsak medicinec ima karton z diagnozami, skupaj s potrebnimi informacijami za oskrbo rane. PAZITE! Uporaba neprebojnih jopičev in/ali čelad lahko izboljša možnosti za preživetj. Tole je primer diagnostične tabele.

V tabeli so naslednji podatki:

  • tip rane
  • resnost ter način oskrbe rane
  • stranski učinek rane
  • čas okrevanja

Bleed out
Igralec, ki ga več kot 10 minut medicinec ne doseže, izkrvavi ter se mora vrniti v postojanko. Prav tako v 10 minutah izkrvavi igralec, ki ga medicinec doseže, a nima sanitetnega materiala za oskrbo rane. Če igralec ni stabiliziran v 10 minutah, prav tako izkrvavi, ne da bi vedel, od česa ;)

Izvlačenje ranjenca
Ranjenca lahko izvleče kdorkoli, vendar ga ne more oskrbeti, prav tako pa med izvlačenjem ne smeta teči. Rano lahko diagnosticira in oskrbi samo medicinec.

Oživljanje
Igralec, ki je umrl, lahko oživi zgolj v svoji postojanki. Oživi 30 minut po tistem, ko se javi odgovornemu častniku v poveljstvu. V vmesnem času je dovoljena oskrba s strelivom, vodo, prehranjevanje ipd. Igralci, ki imajo še efekt od poškodb, so ozdravljeni takoj, ko vstopijo v bolnišnico, če je ta na voljo. Med potekom igre lahko postanejo razpoložljive dodatne bolnice oz. točke za oskrbo poškodb ali oživljanje. Če in ko bo do tega prišlo, bo to jasno napisano v vsaki bazi.

 

 

 

V posebnih primerih, ko scenarij to zahteva so lahko pravila oživljanja spremenjena. Na spremembo pravil opozori sodnik pred pričetkom igre.

Enotna prijava

Prijavite se z drugim računom:

Powered by OneAll Social Login
Prijava

Na vrh

Za pravilno delovanje strani uporabljamo piskotke. We use cookies to improve our website and your experience when using it. Podrobne informacije..

Sprejemam piškotke.

EU Cookie Directive Module Information