Monday November 18, 2019

Mil-Sim kaj je in kako ga razumemo?

Da bi razumeli dejansko, kaj mislim je, moramo začeti nekoliko širše in ugotoviti, kakšni cilji nas zanimajo pri igri airsofta in katere cilje želimo zasledovati in doseči. V društvu smo dosegli strinjanje, da cilj naše skupine prijateljev ni »biti najboljši« in pravzaprav nam je čisto vseeno, če nas pohodi tudi odred trinajstletnih skavtinj, če smo le dali vse od sebe, ter delovali kot enota. Zanima nas kohezija in teamsko delo. Pri tem sledimo naslednjim ciljem:

  1. Zabavati se.
  2. Igrati častno in pošteno.
  3. Čim bolj imitirati taktiko resničnih vojaških enot, brez prilagoditev in bližnjic.


Torej, pri airsoftu se gre za to, da igraš z ljudmi, ki jih rad gledaš v svoji bližini, jim zaupaš in oni zaupajo tebi. Na koncu dneva je torej popolnoma vseeno, kdo je izgubil ali zmagal, pod pogojem seve, da so se vsi igralci zabavali. Torej: ugotavljanje uspešnosti je podrejeno zabavi, če sploh, ker narava airsofta ni taka, da z lahkoto omogoča preštevanje, kdo je »najboljši« in kdo ni. Prizadevamo si za čim boljše vživetje v vloge. Če je igralec, ki je igral sestreljenega pilota na koncu dneva misli: »super, za dve uri sem se dejansko počutil kot pilot, ki ga nasprotnik hoče obesiti za pete,« potem je naš cilj izpolnjen.

Kaj razumemo pod pojmom »igranje vlog?« Zelo v grobem to lahko definiramo kot vedenje resničnega vojaškega osebja v resničnih situacijah. Pod tem seveda razumemo tako osnovno vedenje (brez diskutiranja, kdo je bil, kdo ni bil, kdo bi lahko bil zadet), kot tudi »nadgradnja« tega vedenja, npr. pilota v sovražnem zaledju, ki ne išče konflikta, pač pa se mu izogiba.

Ugotovitev: Igranje vlog je neločljivi del MilSima.
Milsim pomeni »military simulation« oziroma vojaška simulacija. To je najboljši način, ki opisuje igre, ki jih igra DTI. Pri tem smo zvesti faktorjem, ki privlačijo igralce taktičnih iger: ustvarjati varne, realistične in zabavne scenarije »igranja vojske,« pri čemur so nam v pomoč realistični rekviziti, prizorišča in pravila. V MilSim igrah je izjemno pomembno ravno vzdušje. Ravno zaradi tega v DTI spodbujamo debato o tem, kaj Milsim je, kaj vanj sodi in kaj ne.

V naših igrah se prizadevamo za 2 glavni sestavini: zabavo in ozračje. Seveda pa se pri tem kar samo ponuja vprašanje našega odnosa do vojne. Če smo se pri naših druženjih česarkoli naučili, je to, da vojna ni zabavna. V pravih bojih ljudje umirajo. Edino, kar želimo poustvariti, so taktične situacije, naval adrenalina in občutek napetega, razburljivega dogajanja.

Glede na to, da poskusimo poustvariti hipotetično situacijo, se od igralcev pričakuje, da se znajo vživeti v vlogo, tudi če od njih zahteva nekoliko bolj neprijetno, ali mogoče »neslavno« vlogo. Torej smo v omejenem pomenu besede vsi tudi igralci.

Corporal

Enotna prijava

Prijavite se z drugim računom:

Powered by OneAll Social Login
Prijava

Na vrh

Za pravilno delovanje strani uporabljamo piskotke. We use cookies to improve our website and your experience when using it. Podrobne informacije..

Sprejemam piškotke.

EU Cookie Directive Module Information